نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها

کاپیتان آویژه صنعت پارسا: دیدار با شهرداری گرگان یک جنگ نابرابر بود | نتایج آویژه بهتر از فصول گذشته بود

  • کد خبر: ۱۵۹۲۰۰
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
کاپیتان آویژه صنعت پارسا: دیدار با شهرداری گرگان یک جنگ نابرابر بود | نتایج آویژه بهتر از فصول گذشته بود
کاپیتان آویژه صنعت پارسا گفت: بازی با شهرداری گرگان یک جنگ نابرابر بود. شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا و در لیگ برتر تمام تیم‌ها را شکست داده بود و در لیگ برتر فقط ۲ شکست در کارنامه داشت. با این وجود شهرداری در هر سه بازی از پیش برنده نبود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حامد حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص حذف آویژه صنعت پارسا مقابل شهرداری گرگان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: بازی‌های خوبی پشت‌سر گذاشتیم، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم. ۲ بازیکن مهم خود را به دلیل مصدومیت و بیماری از دست داده بودیم.

وی افزود: بازی با شهرداری گرگان یک جنگ نابرابر بود. شهرداری بازیکنان خوب زیادی در ترکیب اصلی و ذخیره خود در اختیار داشت. شاید اگر بخت با ما یار بود می‌توانستیم یک یا دو بازی مقابل شهرداری گرگان را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم، اما اگر منطقی نگاه کنیم با توجه به بضاعت آویژه در نهایت همین نتیجه حاصل می‌شد.

کاپیتان آویژه صنعت پارسا گفت: آویژه مقابل شهرداری از پیش بازنده نبود. در ۲ بازی نخست در ۳۵ دقیقه نخست بازی از حریف پیش بودیم، اما شهرداری بازیکنان بهتر و باتجربه بیشتری در اختیار داشت. هر تیم که بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشد، دچار خستگی کمتری می‎‌شود و می‌تواند تصمیمات بهتری بگیرد که در نهایت منجر به پیروزیشان می‌شود.

حسین‌زاده تصریح کرد: شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا و در لیگ برتر تمام تیم‌ها را شکست داده بود و در لیگ برتر فقط ۲ شکست در کارنامه داشت. با این وجود شهرداری در هر سه بازی از پیش برنده نبود.

وی در خصوص عملکرد آویژه در این فصل از رقابت‌ها اظهار کرد: به نظرم آویژه با این مدل از برگزاری مسابقات ضرر کرد. شیوه برگزاری مرحله دوم مسابقات جالب نبود و در این مرحله فقط جایگاه تیم ما تغییر کرد که به دلیل مصدومیت برخی از بازیکنانمان باعث شد هشتم جدول شویم، وگرنه ما در دور نخست ششم شده بودیم و می‌توانستیم در پلی‌آف با تیمی هم سطح خودمان بازی کنیم که ممکن بود اتفاقات بهتری برای ما رخ دهد، اما در نهایت آویژه نسبت به فصول قبل نتیجه بهتری کسب کرد.

کاپیتان آویژه صنعت پارسا ادامه داد: به عنوان کاپیتان تیم می‌گویم که نقطه قوت آویژه مدیران این تیم بوده‌اند. در ۱۷ یا ۱۸ سال گذشته مدیری به این شکل دلسوز و فهمیده در بسکتبال ندیده بودم. از فدراسیون تقاضا دارم که از چنین اسپانسر‌هایی که بدون هیچ چشم‌داشتی هزینه می‌کنند، حمایت داشته باشند. خوش‌بینم که برای فصل آتی تیم بهتری روانه مسابقات کنند و زودتر نسبت به این کار اقدام کنند تا چراغ بسکتبال در مشهد کماکان روشن بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->